فتاه تبيع وتدمر امها لاجل شاب
منتدى sea dreams :: ◄ ღ ███▓▒░ஐ♫ منتديات عامّة | Public Fourms ♫ஐ◄███▓▒░ ღ ► :: المنتدى الأدبى - قصص - روايات - كتابات الأعضاء - شعر - نثر :: قصص - روايات
صفحة 1 من اصل 1
فتاه تبيع وتدمر امها لاجل شاب
هذي بنت عايشه مع امها وامها كبيره
مره طلبت ريم من امها لاب توب وطبعا امها
محبتش تزعلها فاشترت لها اللاب توب
المسكينه ماكانت تعرف ان بنتها اللي عطتها الثقه يجي يوم وتدمرها وتبيعها
بعد ايام ريم تعرفت على شاب عن طريق الشات في البدايه كلام وبعدين شويه شويه تغير الكلام لحب
وفي يوم عزمها الشاب على العشاء ومثل العاده خدعت امها وقالت طالعه مع صديقاتها
ولما راحت طلب منها طلب انصدمت منه الحقير قاللها يا تتزوجيني ونسافروتنسين امك لانها كبيره
وبعد ايام بتموت وبتبقى عظم
يا تنسين انك تعرفى ان في واحد يحبك وقالهادلوقتى روحي البيت وفكري وبعد اسبوع اعطينى الرد
ماكانتش بتفكر اصلا تترك امها عشانه لكن قام يتصل عليها واثر عليها وكأنه متاكد انها بتروح معاه
وقال لها جيبي معاك الفلوس
لان سفرنا بيطول وعطاها عنوان بيته
وبعد اسبوع تركت رساله لامها وراحت لبيته ولمادخلت لقت معه بنت سالته عنها قال اخته واخد الفلوس وقال شفتي الباب اللي وراكى
قالت انعم قال طلعي منه قالت ريم ليه قال انا مااريدك وبعدين اكتشفت ان اللي معاه كانت خطيبته لكنها ترجته ان تظل معه
ورد عليها بكل حقاره :انتي الل بعتي امك في يوم وليله اظل معاكى عشان تبيعيني مثل مابعتي امك مستحيل اصلن سقطتى
من عيني
وفي هذه اللحظه تذكرت امها وراحت البيت جرى لانها متاكده ان امها قرت الرساله
ولما راحت شافت عند بيتهم اسعاف ولمه وسالت جارتهم
نظرت لها نظرة احتقار وقالت لها تعملى كده فى امك عشان شاب قالت لها ازاى عرفتي قالت امك خلتني اقرا الرساله ويوم قريتها انصدمت ووقعت
والله يعلم بحالها المسكينه انصابت بشلل مش حاسه باللي حواليها
وريم ندمت
لا وجالتها حاله نفسيه كلما تشوف امها
مره طلبت ريم من امها لاب توب وطبعا امها
محبتش تزعلها فاشترت لها اللاب توب
المسكينه ماكانت تعرف ان بنتها اللي عطتها الثقه يجي يوم وتدمرها وتبيعها
بعد ايام ريم تعرفت على شاب عن طريق الشات في البدايه كلام وبعدين شويه شويه تغير الكلام لحب
وفي يوم عزمها الشاب على العشاء ومثل العاده خدعت امها وقالت طالعه مع صديقاتها
ولما راحت طلب منها طلب انصدمت منه الحقير قاللها يا تتزوجيني ونسافروتنسين امك لانها كبيره
وبعد ايام بتموت وبتبقى عظم
يا تنسين انك تعرفى ان في واحد يحبك وقالهادلوقتى روحي البيت وفكري وبعد اسبوع اعطينى الرد
ماكانتش بتفكر اصلا تترك امها عشانه لكن قام يتصل عليها واثر عليها وكأنه متاكد انها بتروح معاه
وقال لها جيبي معاك الفلوس
لان سفرنا بيطول وعطاها عنوان بيته
وبعد اسبوع تركت رساله لامها وراحت لبيته ولمادخلت لقت معه بنت سالته عنها قال اخته واخد الفلوس وقال شفتي الباب اللي وراكى
قالت انعم قال طلعي منه قالت ريم ليه قال انا مااريدك وبعدين اكتشفت ان اللي معاه كانت خطيبته لكنها ترجته ان تظل معه
ورد عليها بكل حقاره :انتي الل بعتي امك في يوم وليله اظل معاكى عشان تبيعيني مثل مابعتي امك مستحيل اصلن سقطتى
من عيني
وفي هذه اللحظه تذكرت امها وراحت البيت جرى لانها متاكده ان امها قرت الرساله
ولما راحت شافت عند بيتهم اسعاف ولمه وسالت جارتهم
نظرت لها نظرة احتقار وقالت لها تعملى كده فى امك عشان شاب قالت لها ازاى عرفتي قالت امك خلتني اقرا الرساله ويوم قريتها انصدمت ووقعت
والله يعلم بحالها المسكينه انصابت بشلل مش حاسه باللي حواليها
وريم ندمت
لا وجالتها حاله نفسيه كلما تشوف امها
منتدى sea dreams :: ◄ ღ ███▓▒░ஐ♫ منتديات عامّة | Public Fourms ♫ஐ◄███▓▒░ ღ ► :: المنتدى الأدبى - قصص - روايات - كتابات الأعضاء - شعر - نثر :: قصص - روايات
صفحة 1 من اصل 1
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى